Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES
#SlăbescSănătos: Prima ședință de nutriție
Sâmbătă, 16 Aprilie 2016
Când îți dai întâlnire cu un nutriționist te aștepți la un frigider pe care trebuie să îl umpli doar cu verdețuri.

Te gândești cum ai să faci foame și cum vei zgâria pereții poftind la tableta de ciocolată la care te invită prietenii. Îți spui că nu ai cum să reușești și îți găsești repede scuza că viața trebuie trăită.

Să fie chiar așa? Raluca a reușit! Cu toate tentațiile din jur, ea s-a ambiționat și a respectat prima săptămână planul pus la care de nutriționistul echipei VREAU SĂ SLĂBESC SĂNĂTOS!, Iren Alexoi.

Și știți ce? Carnea nu lipsește din meniu. Carbohidrații sunt prezenți în alimentație. Dulciurile și ele sunt pe lista permisă. Dar stai așa! Totul trebuie ținut sub control!

Programul VREAU SĂ SLĂBESC SĂNĂTOS! te sfătuiește:

“Raluca e pregătită! Cei trei muschetari Diana, Radu și subsemnata nutriționistul, Iren , împreună cu d`Artagnan al nostru, Raluca, ne-am dat prietenește mâna, am pus la cale un plan de bătaie împotriva kilogramelor în plus și pornim…

Am avut prima ședință de nutriție. Cum a decurs? Bineînțeles cu o notă de optimism dar și seriozitate. Raluca trebuie să înțeleagă de unde pornește și unde trebuie să ajungem. Drumul e lung și aceste 3 luni sunt doar o primă etapă, în care vom scăpa de 15 kg.

Pentru a stabili un meniu personalizat pentru Raluca, trebuie să alcătuiesc împreună cu ea dosarul medical: interpretarea analizelor de sânge, trecutul medical, eventuale boli de care suferă.

Apoi am vorbit despre obiceiuri alimentare: cum mănâncă, orele la care servește mesele, mărimea unei porții, alimente pe care nu le tolerează, despre pofte alimentare și neapărat, despre câtă mișcare va face.

Cunoscând toate acestea pot începe cu câteva sfaturi pe care vi le recomand și dumneavoastră.

Pentru început:

1. Programul de mese trebuie să fie regulat -3 mese principale și două gustări. Fără ronțăieli între.

2. Masa de seară trebuie luată cu minim trei ore înainte de culcare. Ar fi benefic la ora 19,00 să terminăm cu cina.

3. Renunțarea la marele alb, adica zahăr, pâine albă, orez alb prelucrat, paste făcute cu faină albă, produse de patiserie.

4. Evităm dulciurile din comerț, prăjiturile, sucurile acidulate, produsele fastfood și oricare din alimentele care conțin grăsimi în exces fie ele vegetale sau animale, alimente procesate și care conțin aditivi . Trebuie citită cu atenție eticheta.

5. Hidratare corespunzătoare , să ne verificăm consumul de apă și să încercăm să ajungem la 2 litri pe zi. Numărăm paharele.

6. Încercăm să respectăm lista de alimente sănătoase.(promit să vorbim despre ele în alt articol)

Și foarte important – să completăm un jurnal alimentar. Așa avem control asupra a ceea ce mâncăm și putem corecta dacă ceva nu funcționează cum trebuie.

După prima săptămână, Raluca a rezistat. Nu e greu atâta vreme cât îți dorești. Poți și tu, trebuie doar să încerci pas cu pas să îți schimbi meniul și porțiile! “,  Iren Alexoi, nutriționist.

Daca vrei să fii în contact cu ceea ce se întâmplă în cadrul programului VREAU SĂ SLĂBESC SĂNĂTOS, fie cu articole, testimoniale sau video-uri demonstrative, poți accesa site-ul www.timisoara.tvr.ro

Pe de altă parte, pagina de facebook a emisiunii, Tableta de sanatate Timisoara te ține la curent cu noutățile.

Emisiunea "Tableta de Sănătate" se difuzează pe TVR Timișoara sâmbăta de la ora 19:00 (cu reluare duminica de la ora 10:00) iar pe TVR 3 vinerea de la ora 16:00 (cu reluare lunea de la ora 10:00). Postul TVR Timișoara poate fi recepționat și pe canalul 85 UPC digital.

De asemenea, la orele de difuzare, emisiunea poate fi vizionată în live streaming pe TVR+ pe pagina canalului respectiv.  Discuția despre nutriție poate fi văzută mai jos: